myildirim0310 https://resimlink.com/1DNrfCmQ2Kx Yükleyebildim mi emin değilim sancılarım bu şekilde ama açılmam 2 cm 1 haftadır artmıyor bebeğin kilosu 3800 39+4 haftadayım varmı bi fikriniz doktorum 4 üstüne normal doğum yapmıyor bebeğim 1 haftada 300 gram aldı haftaya kadar beklersem 4 üstüne çıkıcak 🥺
myildirim0310 PrensesAnnesi- yaa nasıl yüklemem gerek 😔 
PrensesAnnesi- Sancın var ama sanırım düzensiz labor active hareketleri yap canım, hurma ye, duşta sıcak suya otur, bol bol eğil kalk seni alırlar büyük ihtimalle zaten suni sancıyla bile olsa doktorun ne diyor
myildirim0310 PrensesAnnesi- doktor normalde sezeryan yapma taraftarı olan bi doktor değil herşey doğal yolla ilerlesin istiyor ama rahmimde yumuşama falan yokmuş yapısını koruyomuş bebek kilosundan dolayı suni verip yapamayız şu an şu şekilde dedi, bi kaç gün beklesem belki açılmam olur diye bu seferde günden güne bebek kilosu artıcak yine sezeryana dönücek gibi duruyor 😔 tabiki bebek seçer derler ama kendimi hep normale göre hazırlamıştım biraz psikolojik olarak yıprandım
PrensesAnnesi- myildirim0310 e tamam da bu sancıyla bekletmesi de garip günün dolmuş nerdeyse. Sen dediklerimi yap hemde bayağı yoğun bir şekilde yap canım. İnşallah Allahın izniyle doğurursun.
myildirim0310 PrensesAnnesi- evet bende onu anlamıyorum her an doğuruyorum gibi sancıyla geziyorum artık acı eşiğim yükseldi gerçek sancıyı ayırt edemicem gibi geliyor. Son dk doktor değişikliğine de gitmek istemiyorum napcağımı şaşırmış durumdayım 🙄
BurcinTurkcan Rahim ağzı yumuşaması için fitil kullanilabiliyor doktorunuza bunu da bir sorun isterseniz, doktor herşey doğal yolla olsun istiyor diye komple normal doğumdan vazgeçmek zorunda da kalabilirsiniz.
myildirim0310 BurcinTurkcan fitil hakkında bir bilgim yok doktor da bahsetmedi ama bi araştırıp sorayım olmadı teşekkür ederim 🙏🏻
Clk56 myildirim0310 bir tanıdığımızin bu durumu vardı fitille başlattılar doğumu ilerledi ve normal doğurdu sorun bencede