Merhaba 21 haftalık hamileyim detaylı ultrasonu perinatolojiye yaptırdım bebekte göbek kordonunun üç olması gerekirken iki olduğunu fakat bunun tek başına anlam ifade etmeyeceğini düşük ihtimalle erken doğum yada düşük kilolu olabileceğini söyledi.Kendi doktorum da bunun düşük bir ihtimal olduğunu fakat istersem fetal DNA testi yaptırabileceğimi ancak sonucundan riskli bir durum çıkacağını sanmıyorum içinin rahat etmesi açısından yaptırabilirsin gelişimini takip ederiz dedi.Böyle olup sorun yaşayan var mı süreç nasıl ilerledi? Teşekkür ederim şimdiden,dilerim herkes sağlıcakla bebişine kavuşur.