Benim doktorum Çamlıca erdem hastanesi Adalet hanım, gerçekten dünyanın en tatlı en kibar doktoru olabilir. Her seferinde güzel güzel uzun uzun konuşuyoruz. Hiçbir zaman kırıcı bir kelimesi olmadı. Her ultrasonda renkli olarak gösteriyor. Ne kadar yoğun olursa olsun tuvalete gitmeyip hasta baktığını bilirim. Hatta dua ediyorum hep inşallah doğumum onun nöbetine denk gelir diye. Muayene ücreti 180 TL , nst ücreti 60 TL kesinlikle tavsiye ediyorum 👍