Gulguzelim Hayır canım pco ile ilgili bir durumum yok ilk defa gecikme yaşıyorum adetlerim düzenlidir bu ay böyle bir şey oldu 5. Gün kan verdim ama bekliyim 10 gün geçsin dedim En son Ocak ayında alttan muayene oldum değerlerine vs bakıldı yumurtalıklarımın gayet iyi olduğunu söyledi doktorum değerlerinde keza öyle Şubat ayında ovülasyon testi kullandım yumurtlama ve çatlama gördüm 1 Martta eşim izne geldi 16 Marta kadar değerlendirdik en son 26 Şubat’ta adet gördüm