Didemfide Kızlar kan uyuşmazlığı var bizde 2. Çocukta sıkıntı olur diyorlar kan uyuşmazlığı olup 2. Çocuğunu sağlıkla kucağına alan varmı
Bayancorek Didemfide ikinci gebelikte önlem almak için iğnesini yapıyorlar, siz yaptırmadınız mı? Ciddi sorunlara yol açabiliyor.
Gzmpyrz Didemfide bizde de var ilkinde hiç iğne olmadım şükür ikincisinde testimiz negatifti baştan beri 28.haftam da iğnemi oldum bebeğim gayet sağlıklı 30.haftadayım
Aseladen Didemfide il gebeliğimin 28 haftası ve doğumdan sonraki ilk gün uyusmazlık iğnesi vuruldum ikinci çocuğumda 28 haftada vuruldum şimdi üçüncüye hamileyim iğne vurulduysan ve kanaman yoksa Allahın izniyle bişe olmaz merak etme
busepoyraz @Didemfide bizimde kan uyusmazlığı var doğumdan sonra iğne yapıldı kan uyusmazlıgı için 2. Kızım suan 1 yasında hiçbir sağlık problemi yok😊
Aseladen Didemfide ozaman hiç sıkıntı etme zaten dr sürekli indirect coombs tahliline bakıyor kanaman filan olsa iğne vurulur bişe olmaz sağlıcakla doğar