mervinyaa Yaklaşık 5 gün önce ikili test için gitmiştim ultrason güzel çıktı. Bugün de kan testim çıktı, doktor randevum 3 gün sonra. İnternetten araştırdım ama bir şey anlamadım. Tecrübeli annelerim benim değerlerim normal mi?
aylinpalaa mervinyaa maalesef bunlar tek başına bir şey ifade etmiyor, elinizde doktorun verdiği grafik olması lazım 🙂🙂
mervinyaa aylinpalaa anladım teşekkür ederim grafik henüz vermediler sadece ultrason rapor kağıdı var, hani organların oluşum durumları
Suuraismom mervinyaa ense kalınlığı kaç çıktı canım 2.5 üstü riskli demişti doktorum bizim 1.6 çıkmıştı 2.5 e kadar normalmiş tabi sadece buna bakılmıyo kan sonuçları da lazım sana bi grafik vericekler onda sonuç kısmı oluyo ordan hemen anlarsın zaten cutoff değerinin altındadır yazıyosa için rahat olsun 🥰
mervinyaa Suuraismom https://imgyukle.com/i/EAfFcQ https://imgyukle.com/i/EAwk3x https://imgyukle.com/i/EAwnwM Canım ben de sadece bu sayfalar var
Suuraismom mervinyaa yanılmıyosam herşey normal gibi görünüyo canım inşallah kanda da bsy çıkmaz zaten bi sorun varsq ya burun kemiği göremiyolar ya ense fazla çıkıyo bunlar normalse çoğunlukla herşey normaldir hayırlısı olsun sağlıcakla al kucağına inşallah 🥰 bide bu testlere çok takılma allah eksikliklerini vermesin ama bunda yüksek riskli çıkıp amniyosentezse sapasağlam çıkan çok bebek var bu testler hiçbi zaman net sonuç vermez ❤️
mervinyaa Suuraismom Allah razı olsun canım, ilk gebeliğim pek bir şey bilmiyorum haliyle hep korkuyorum o sebeple🥲 her türlü Allah’ın verdiğine razıyım ama insan yine de endişeleniyorum ☺️ Çok teşekkür ederim 🥰