Mrvkyr 7 haftalik hamileyim TSH yani troid degerlerim yüksek çıktı bu durumu benim gbi yaşayanlar var mi
Rumeysa_Taylann52 Mrvkyr benim de hamileliğim den bu yana ilaç kullanıyorum ilk 4.5 çıktı şimdi 2. Ye indi cok şükür her ay dahiliye görünüyorum
[silindi] Hamilelik öncesi yapılan testlerde 5in üzerinde çıkmıştı. Hemen dahiliye ve endokrinoloji kontrolünde ilaca başladım düştü. Derhal doktora görünüp ilaca başlamanız lazım
moom222 Mrvkyr korkma cnm ilaçla düşüyor ben senelerdir kullanıyorum sorun yaşamıyorum şuan bnde 21 haftaligim ve sorun yaşamadım hiç