Sonunda benimde bi doğum hikayem oldu 😂 2 nisanda gece 2.45te dünyaya geldi kızım. 2 gün adet sancıları gibi sancılar çektim nişanım geldi 2 gün boyunca ara ara suyumun gelmesini bekledim fakat gelmedi en son kasılmalara dayanamadım akşam 9.30 gibi hasyabeye geçtik çatı muayenesine girdim bi baktı ki ebe 8 cm açıklık. Sancı odasına aldılar beni kendi sancılarımı çekiyorum git gide şiddetleniyor ama kısa sürdüğü için çocuk kanala giremiyor bende ıkınamıyorum mecburen suni sancı verildi bi yarım saatte onu çektim son dakikalar sancılar artıyor ama onun dışında inanın kaldırılmayacak gibi ağrılar değil yada suni sancı çok ağır geldi bana. Sancılarım uzun sürünce açıklık 10 cm oldu hemen doğuma alındım ebe bütün gücünle ıkın dedi ve doğdu kızım ama yeniden doğmuş gibi oldum. Canım çok tatlıdır hala inanamıyorum nasıl doğum yaptığıma ben yaptıysam herkes yapar lütfen normal doğumdan korkmayın kötü hikayeleri de okumayın. Ben çok fazla yürüyüş yaptım pilates topunda zıpladım bunların etkisi oldu bide Meryem suresi onu da okuyun doğuma girince yada biri size okusun. Başka sormak istediğiniz varsa alayım 😍