Deniz2961 yahu kesmesi daha iyi dr kolayına gelmesınden zıyade ıkınırken rahmin dışarı taşma yırtılma ihtimali var ve bu daha büyük bir hasar ayrıca dikişsiz yapılan Doğumda rahim iyice geniş olduğu için bebek dikişsiz gelıyor bende kız kardeşime sormuştum hemşirelik okuyor oyle soyledı kesmezse geniş geniş öyle kalırsın sonra küçültmeye dr ararsın dedi orasını şu da var hücreler yenılendıgı için dikimle birlikte eskısınden daha iyi oluyormuş orası emzirdikçede sarkık vs olmuyormuş vucud kendını kolayca topluyormuş bence düşünceniz yanlış