GoncaClk Tu_57 doğru bu devirde geçinmek zor gerçekten aminn inşallah Allah herkesin yardımcısı olsun
Mucizebb taninmayananne Kalp atisi dinledin mi sen canm bnm daha dinleyemedim 10 gn once fln gitim doktr kese yeni olusmus dedi kalp atisi icn 2 hafta sonra gel dedi ayin 11 inde dinlemeye gidecegim inslah
taninmayananne Mucizebb bizde dun dinledik 🥰 once bizede bos olabilir dendi normalde haftaya kalp atisi icin gidecektim ama dun kanamaolunca hemen gittim bu sayde kalp atisini gormus olduk ❤❤ insallah sizde cabucak duyarsinjz.
HacerZumra GoncaClk 19 haftalık hamileyim kızım yaklaşık 3 buçuk yaşında büyük olmasına rağmen zorlanıyorum
YeninesilAnne GoncaClk tam 3 yıl sonra planlı bir şekilde ikinciye hamile kaldım. Oğlum şu an 3 yaş 8 aylık. Nasipse 1 ay içinde de kızımı kucağıma alırım inşallah 😍
Niisa98 Merhaba arkadaşlar ben 12+6 haftalık hamıleyım bugün kontrole gıttıgım doktor bebegın basını cevırmediğinen dolayı burnunu görmediğini söyledi ve daha ayrıntılı bir ultrason olan yere gönderdi bu durumu yasıyan var mı ?
busra_22 GoncaClk eylülde doğum yaptım aralik ayında bebeğim 3 aylikken hamile olduğumu öğrendim😊 15 haftalık oldum ve bu bebeğim de eylül de dünyaya gelecek inşallah 😊 Allah yardımcım olsun 😁