mrvmina 6 haftalık hamileyim 2 tane doktora gittim fakat ikisinden de memnun kalmadım. İzmir’de doktor önerisi olan var mı arkadaşlar?
Ataata mrvmina benim doktorum Ahmet önoglu idi. Doğumumu yaptım, çok memnun kaldım doktorumdan tavsiye ederim.
Mihri3503 Kesinlikle sümeyra tatar ı öneririm o kadr muhteşem doktorki anlatamam muayene 300 tl ikinci muayene ücretsiz 15 gün içinde