Elif_adem1 hayır içmiyorum hergun 1 paket sigara icen ben kızımı öğrendiğimden beri 1 dal sigara icmedim ona zarar veririm düşüncesiyle direk bıraktim streste zararli evet ama lütfen stres daha zararlı diye düşünmeyin inanin sigara cok daha zararlı umarım bi an önce bırakırsınız