Gece_mavim0 Kızlar yenidoğan olarak kızıma bu biberonu aldım e bebekten fakat eve gelip yorumlarına baktığım zaman çoğu kişinin akış hızı ve biberon başlığının içine çökme şikayetleriyle karşılaştım. Kullananınız, alanınız oldu mu bir fikri olan ????
Smg38 Gece_mavim0 bende 2gun once bunu aldim hepsiburadadan indirim kapinca🤲🤭 kesinlikle kullanimiyla ilgili sıkınti yasadiklarini dusunuyorum diş resmindede belirtmisler dikkat ederseniz 0-3 ay kadar o genis kizmi ceneye gelecek sekilde tutulcak biberon.. bence kullanicilar bunda hata yapiyor bende cok arastrdim yorumlari okudum 29.haftamdayim set alsammi almasammi kararsz kaldim sonra birtane bulunsun öncelikle belki gerek bile.kalmaz diye bundan yana hakkimi kullandim
Nilufar_1996 Dr browns gaz yapmayan biberonu varmış içinde süzgeç gibi birşeyi var yeşil o gazi engelliyormus almayı düşünüyorum bebeğim 44 günlük gazdan kıvranıyor bence iadesi varsa iade etip dediğim markayı araştırip alın bütün bebeklerde ilk 4 ay gaz oluyormuş 😢😢😢
Gece_mavim0 Nilufar_1996 istediği kadar gazı engellesin biberon her türlü bebekte gaz olacaktır sonuçta hazmedemeyecek kadar küçükler 🤷🏻♀️
Nilufar_1996 Gece_mavim0 gaz hazmetmedigi için oluşmuyor hava yuttuğu için oluşur o biberonda mamadaki baloncukları suzdığı için az denecek kadar az gazı olur. Siz bilirsiniz ben fikrimi söyledim deneyimimi
Gece_mavim0 Smg38 bende 29. Haftamdayım biberon emzik bir 160 TL’ye aldım bunu uygun bulunca umarım pişman olmayız 🙏🏻😅