Dün akşam üzeri başlayan adet ağrısı gibi ağrım vardı. Üstüne çok düşmedim. Bugün sabah tekrar o ağrıyla uyandım ve 1 saat boyunca hiç geçmedi. 36+6 haftadayız şuan. Bu sefer hastaneye gittim nstye bağlandım sancım çıktı ama açılmam yok. Doktor plesantanın yaşlandığını söyledi. Bununla ilgili bilgisi olan var mı