MrsEldem 17+4 ama karnım bence çok çıktı . Artık herkes anlıyor . Öğrencilerim bile hocam karnınız çıkmıs diyor . 7, 8 ,9 . Ayları düşünmek bile istemiyorum 😪korkuyorum . Sizlern karnıda büyüdü mü
Ozgeozgul MrsEldem benim de büyüdü çok kafama taktım sonra bebeğim 1 hafta geride onu öğrendim şuan tek düşündüğüm sağlıklı olması karnım büyük küçük umrumda değil
MrsEldem Ozgeozgul merak etmeyin . Benim yeğenim ayına göre çok önde gidiyordu , başka bir bebekte aynı ayda geriden geliyordu sürekli böyle devam etti ama son haftalarda yeğenim durdu o bebek ilerledi . Doğduklarında ikiside tam haftasındaydı
Ozgeozgul MrsEldem inşallah çok teşekkürler kafa çapı geride olunca endişelendim genel olarak geri değilde doktorda takip edelim önemli bir gerilik değil dedi de insan işte en ufak şey ters gitsin istemiyor