Sevonu Buraya pek girmiyordum yalnız birsey öğrendim. Burda can arkadaşlıklar ve uzun süren arkadaşlıklar olabiliyormuş :) bende bulur muyum şarkı söylemeyi seven dertleşmeyi seven kankiler :) birde bu site çok reklam veriyor üzücü :))
Maviili Sevonu evet canım burdan görüştüğüm bir kaç arkadaşım var ve çok mutluyum gerçekten onları tanıdığıma😍😍
Sevonu Maviili beni de aranıza alın benide :)) yerim ya. Bu devirde insanlara güvenmek çok zor ama bazen kan bağı olmasa da can bağı olabilir insan. Bir ablam söyledi hamileliğimde başka bir şehirden biriyle tanıştık seneler oldu hala görüşürüz diye dikkatimi cekti :) İstanbul’dan mısınız siz
Maviili Sevonu hayır Bingöl canım 😃 arkadaşlarım ile gidip gelemedik birbirimize henüz ama telefondan görüşüyoruz
Niisa98 Merhaba arkadaşlar ben 12+6 haftalık hamıleyım bugün kontrole gıttıgım doktor bebegın basını çevirmediğinden dolayı burnunu görmediğini söyledi ve daha ayrıntılı bir ultrason olan yere gönderdi bu durumu yasıyan var mı ?