Mrskarail bende ilk başta 4-5 doktor gördüm canım hep özele gittim. Genelde soğuk oluyor doktorlar. Ama en son kanamam olduğu için direk hastaneye gittm ve tesadüfen gebze yüzyış hastanesi doc.dr. Şafak özdemirci ‘ye muayene oldum. İnanılmaz bilgili, ilgili, güler yüzlü pozitif. Yani sana 2 dk ultrasonda baktm hadi güle güle demiyor. Seni gereksiz masrafa sokmuyor(test-ilaç-muayene konusunda). Ve en önemlisi istediğin Zaman ulaşabiliyordun. Ben çok memnunum herkese öneryorum. Bi gidip muayene olmanı tavsiye ederim.