Kizlar gecen ay ovulasyon testi ile gebelik için şansımızı denedik kısmet olmadi. Bu ay regl im bittiği gun degerlendirdik 4 gun sonra yeniden denedik sonra 2 gun sonra denedik bu sekilde devam mi etmeliyim yoksa ovulasyon testi ile devam mi etmeliyim test beni geriyor eşimede bugun yumurtlama gunu degerlendirelim demekte onu kasabilir diye düşündüm. Oyuzden 1 er gun ara ile denesek olur mu acaba? Birde iliski için spermin en verimli oldugi saat sabah saatleri diye okudum bunun dogruluk payi var mi 🤔calistigimiz icin sabahlari degerlendirmek baya baya zor çünkü 😁