Merhaba güzel anneler sizlere birşeyler danışmak istiyorum benim doğumum kayısı ortasında olacak inşallah 40 gunluge kadar hastane çıkmalarını kullanırım sonra yazlık kıyafet mi alayım yoksa temmuzda kadar da hastane çıkışı mi giydirilir oglum küçüktü diye 3 4 ay giydi suan kafam çok karışık ya