Cekuli ebr Kime göre neye göre çarpık ?yenidoğan bebekler muhallebi gibi zaten sakın öyle birşey yapmayın kalça çıkıklığı olur aman
Harunnisa ebr doktor tedavisinden baska hicbir koca kadin tedavisi yapmayin elelaemin dediklerine uymayin carpiklik varsa zaten dr tedavisini uygun görür
mucizemizibekliyoruzz ebr bağlama sakın saçmalamayın ya gerekirse doktora götürün bebekler bacakları açık durur kapatırsanız hem ağlar hemde kalça çıkıklığına duruş bozukluğuna bile sebep olur. Doktora danışmadan cahilce şeyler yapmayın sakın
Nulu Şaka mı yapıyorsun? Ne bağlaması canım kim veriyo bu aklı sana? Bebeğin ayakları bağlanırmı hiç??? Lütfen yapma böyle şeyler!
Yaceemm Yeni doğan çocukların bacakları genelde çapraz olur zaten anne karnında ne halde duruyorlar. Ben çocuk doktoruna sormuştum o düzelir dedi kızım 5 yaşında gayet düzgün bacakları var😊 bu aylarda bacakları sıkı baglarsaniz kalça cikikligina sebep olabilir yapmayın derim
Yarenelibol Yeni doğanlarda öyle olur sakın yapma her bebek çapraz doğar doktora götür varsa yaparlar bi tedavisini saçma saçma işler açmayın başınıza!!
Elanaz ebr insanlık geleceğine dair umutlarımı köreltiyorsun gerçekten, üstelik yap diyen çıksa yapacaksın burada bunu sorabildiğine göre. Akıl, fikir diliyorum.