Evet artık biz Happy Kids ailesinden olduk hesabı silmiştim dedim ben orda doğum hikayemi anlatayım dedim tekrar yükledim ve burdayım 🥰benim için endişe ve korkuyla geçti 😔 evet 31.12.2021 Aralık cuma günü kontrel vardı saat 11:30 gibi evden çıktı nts bölümüne gittik ve ben daha 38+5 haftalıktım nts sancı filan çıkmadı herşey normaldi benim için ama tabi biraz endişe vardı içimde kendimi iyi hissetmiyordum. Doktorum nigda cannazik sırımızı beklliyordum kontrel girdim tansiyonun ölçüm yaptılar çok yüksek çıktı ve doktorum neden yüksek olduğunu ne zamandır böylesin diye sordu 1 haftadır iki kere göz kararmam olduğunu söyledim işte Tansiyon çok düşüyor çıkıyor dedim gel bebeğe bakalım dedi bebek gayet sağlıklıydı bir problem yoktu tekrar ölçüm yaptı tansiyon bakıldı ve yine yüksek cıktı bana direk dediği şey gebelik zehirlenmesi yaşıyorsun acil doğum başlatıyorum dedi ve o an çok korktum tek düşündüğüm şey bebegimdi o günü öğlen saat 12:30 hastaneye giriş yapıldı ve doğum odasına çıkarıldım sonra suni sancı magnezyum başlandı sonda takıldı bir kaç defa kan alındı her 2 saatte bir kan alımı oldu yılbaşı gecesini orda geçirdik 🙈 akşam 23:00 da Suni sancı çıkardılar sabah takılacak dendi gece yarısına kadar kendim biraz uyudum eşim yanımda çok destekçi oldu Allah razı olsun evet saat gece 1.30 tansiyon tavan gözlerde kararma çift görme mide bulantı yaşadım hemen apar topar varis çoraplar sedye bindirip ameliyat haneye indirdiler 😔 ameliyat hane çok soguktu gerçekten buz gibi 🙈 anestezi uzmanı gelip hemen belime iğneyi vurdu hiç bir acı sızı hissetmedim sadece küçük bir sinek ısırığı gibi iğneyi hisset o kadar gece 1:57 kızım doğdu bende 2:30 odama çıktım kızımı bana getirdiklerinde bütün agrıyı acıyı unuttum 🥰🥰 sabah saat 10:30 beni temizleyip gecelerini giydirip yürüttüler biraz zorlandık kalkarken ama sonra hep kendi başıma yürüdüm 1 gece daha hastane kalıp da evimize geldik şimdi artım 3 aylık oldu teyzeleri sağlıkla mutlu büyürüz 🥰🥰 benimde doğum hikayem böyle 🥰🥰