Simsimblog ben de 26 oldu bugun benim de nabiz yukselmesi vardi basim donuyordu kan eksikligindenmis sanirim iki gündür iciyorum daha iyiyim cok sukur onun haricinde bende sag ve solda daha rahat etmeme ragmen 5 dk sonra sirtimdan agri giriyor imkani yok yan yatmanin oyle oldugunda. Duz yatabiliyorum ama bir yandan da korkuyorum duz yatmak iyi degil diye 😅afederseniz iki ucu …. Değnek😂 ne yapacagimi bilmiyorum doktorda bir sey demedi🤔