Merhaba doğum yapanlar veya yapacaklar bilgilendirebilir mi?
Eğer istersek;
-Kendi odamızda doğum
-Ten tene temas
-Geç kordon klemplenmesi
-Babayla ten tene temas
uygulayan var mı ya da doktoruyla konuşan hangi hastanelerde doğurdular?
Nisa hastanesinde doğuran var mı bu şekilde
☺️