Bu kitabı yazan kişi, PDF satan gönderen vs kişileri şikayet ediyor bildiğim kadarıyla. Özellikle dolap uygulamasında çok takip ediyo. Aynı zamanda da hakkını helal etmiyorum yasal olmadığı ve emeğini suistimal edildiği için demişti. Bilginiz olsun istedim:)