iremsenturk_16 Kızlar merhaba bugün ilk doktor kontrolüne gittim 5+4 günlüğüz kese uyumlu haftaya doktor kalp atışını duyarız büyük ihtimalle dedi ama daha önce bir kayıbım olduğu için tedbir amaçlı coraspin ve progestan verdi daha evvel aranızda coraspin kullananlar var mı korkuyorum bir sakıncası olmasından yanıtlarsanız çok memnun olurum 😌
SimgeTuna iremsenturk_16 Benim de öyle canım öncesinde bir kaybım vardı bu gebeliğimde 34. haftaya kadar progestan kullandım 37. haftadayım coraspin kullanmaya devam ediyorum haftalık muayenemde doğumun yaklaştığı görülünce onu da bıraktıracak
gamzosgamzos iremsenturk_16 ilk gebeligimde tansiyonum oldugu icin 2.gebeligimin basindan 34.haftaya kadar kullandım 9 gun once dogum yaptım cok şükür bir zararını gormedik
BMelek iremsenturk_16 benimde daha oncesinde bir kaybim oldugu icin coraspirin iciyorum 33 haftalik olduk bir zarari yok progestanda basta kullandim tutunsun diye hala daha coraspirin iciyorum ne olur ne olmaz icin sizde genelde kan pihtilasmasindan dolayi dusukler oldugu icin onlem amacli veriyor doktorlar
Annesininportakali53 iremsenturk_16 bende bugün 5+3 haftalik oldum geçen hafta 4+2 de gittim net şekilde keseyi gorduk yarın için kalp atışını duyarız bebeği görürüz deyip çağırdı kontrole 5+4 oluyorum yarın merakla bekliyorum önceden dusugum olduğu için 4+2 de direk gittim progestan ve oksapar iğne başlattı hergun vuruluyorum iğne ucu küçük acıma olmuyor tam tersi her vuruldugumda huzurlu hissediyorum sanki ona iyi gelecekmiş gibi 🥲 inşallah Rabbım sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip eder kalp atışlarını da duyarız 🤲
iremsenturk_16 SimgeTuna bilgilendirdiğin için teşekkür ederim canım Rabbim o günlere gelmeyi nasip etsin inşallah 🥰
Eylul10 Hayırlı olsun 🌸 Bi sakıncasının olacağını sanmıyorum. Kullanmıştım önce. Emin değilim ama bebeğin kan akışını devam ettirmek için veriyorlar sanırım. Progestanı da önce günde iki doz iğne olarak kullandım şu an günde üç fitil olarak alıyorum o da bebeğin tutunmasını sağlamak düşüğü engellemek aracıyla
iremsenturk_16 Eylul10 teşekkür ederim canım evet progestanı fitil olarak verdi banada tok karnına da coraspin pıhtılaşmadan dolayı verdiğini söyledi bebek için daha iyi olur dedi bakalım inşallah faydasını görürüz 🥰
Oziblog iremsenturk_16 Progestan dediğiniz ilacı progesteron değerine bakarak mı veriyor bilginiz var mı ?
Nurcantas65 Canım benimde öncesi düşük var, coraspin kullanıyorum şuanlik sıkıntı yok,bakalım hala devam ediyorum :)
iremsenturk_16 Nurcantas65 sanırım bizde sürekli kullanacağız gibi hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza alalımda 🥰
iremsenturk_16 gamzosgamzos sağlıkla büyüsün kuzu inşallah canım inşallah bizde bir sıkıntı yaşamayız 😌
gamzosgamzos iremsenturk_16 amin canım inşaAllah Allah razı olsun Rabbim seninde yavrunu korusun saglikla kavus inşaAllah
Oziblog iremsenturk_16 progesteron diye bir değer var bende bugün tahlil sonucunu aldım ama doktor bakmadı değerim 2 çıktı. İnternetten araştırıyorum düşük olarak gözüküyor. Bir de bugün pembe ve kahverengi arasında bir renk lekelenmeler oldu bilginiz var mı?
iremsenturk_16 Oziblog canım bende birşeye bakmadı doktor bebek daha iyi tutunsun diye fitil olarak verdi bana günde bir tane kullanacağım söylediğinden bir bilgin yok Malesef 😌
Tucicup iremsenturk_16 merhaba herhangi bi sorunum yoktu progestan hapı vermişti doktor 1 ay kadar kullandım fazla değil corospini 30 haftaya geldim halen kullanıyorum çünkü Corona aşısı olanlara ve geçirenlere kanda pıhtılaşma oluyor diye verdiler yani ben halen devam ediyorum 32 haftada keseceğini söyledi corospini
iremsenturk_16 Tucicup herhangi bir yan etkisi oldumu kuzum bu arada sağlıkla kucağına al inşallah miniği 🥰😘
Tucicup iremsenturk_16 teşekkürler hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım çocuklarımızı 🙏🙏 yok yok hiç bir yan etki olmadı sadece progestan ilk kullandığım hafta ağızdan aldığım için hafif bı içki içmiş gibi mayhosluk geliyordu yarım saat kadar sonra oda geçiyor :)) yani bende iki ilacın da yan etkileri olmadı hatta coraspin bebeğe kan akışını rahat sağladığı için gayet bebeğimin kg beslenmeside çok iyi çıktı detaylı ultrasonda