Yagmur28umeyr allah affetsin cok duydum da anlatıyorum lahana yapraklarından biraz alıp kaynatıyorsunz 10 dk kaynadıktan snra soğumaya alıyorsunuz ardından bir bardağa idrarınızı yapıyorsunuz bir bardağa da lahana suyunu koyup karıştırıyorsunz ortaya cıkan renk açık mor ise kız pembe cıkarsa erkek oluyormuş ama 3.ayından sonra ckıyomş en net 😄 bende merak ettim sorayım dedm ben ilk hamileliğim de yaptım mor çıktı kızım oldu şimdi yapıyorum pembe ckıyo daha cinsiyet belli değil 😅😍