Betl_23 Selam Hanımlar Gün Genetik tanımlı dondurulmuş embriyo transferi oldum.Bu gün transfer gününüde sayarsak 8. Gün. İdrar testi yaptım negatif çıktı.Cuma günü kan verme günüm.Sizce erken mi.Daha önce böyle birşey yaşayıp pozitife dönen oldu mu😔
Armess_loya Betl_23 canım bence günün de test yap stres olma🌸 rabbim emeğinin karşılığını sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin insallah güzel haber almak nasip olsun❤️🤲🏻
gzde10 Betl_23 bana 13.gün kan testi yaptır daha erken yaptığın çubuk testlerinde negatif çıkabilir demişlerdi. O yüzden günümü bekledim. Moralini bozma streste yapma zaman geçmiyo ama beklemeni tavsiye ederim
Haleti_ruhiyem Betl_23 merhaba Canım benim de transfer günü dahil bugün 8. Günüm benim de dondurulmuş embriyo ayın 10 ununda kan verme günüm rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah
Betl_23 Inşallah.Sağlık Ocağında kan verme saatini kaçırdım.Cesaret edebilirsem akşam acilde yaptırırım
gzde10 Betl_23 hastanelerin durumuna bikaç saate çıkıyo pozitif olduğu. Benim 2 saatte falan belli olmuştu
Deleted4445656 Betl_23 transfer gününü saymayın lütfen.. en az 9. Günde belli olur idrar testinde inşallah olumlu sonuç alırsınız
mucizegebelik6 Bende dondurulmuş ile hamile kaldım 9. Gun idrar da aşırı silikti o yüzden moralini bozma 12. Gun kan tahlili bekle canım
Gizemsgumgum Benim de 5. Gün dondurulmuş idi transferden sonraki 9. Günde idrarda silik çıktı hayalet çizgi gibi. Cuma günü tekrarlayın bence.
Betl_23 Test günüm Cuma yani 10. Gün bir çok kişinin 8. günde cikiyo diye yapayım dedim.Erkenden test yapma bataklığına düşmüş oldum.Yeni kan verdim acilde.1 saate çıkmış olur. Bakalım ne çıkacak hayırlısı artık.