Herkese selamlar, hayırlı Ramazanlar 🥰
Dün doktor randevumuz vardı, bir ay sonra gel şeker yukelemesi yapalım dedi ama bazı anneler istemiyor sende istemezsen sadece açlık şekerine bakarız dedi siz şeker yüklemesi yaptırdınız mi?
Bazı anne adaylarının yaptirmama sebebi nedir bilen var mi?
Yapsam mı yapmasam mi kararsız kaldım.