Haticetopuz Merhaba 20+5 haftalık hamileyim iki gün önce karnım ağrıdı ve şimdi bugünde alt karın ve kasigima doğru ağrı girdi normalmi sizce bu durumu yaşayanlar varmi
Svcncmrnz Haticetopuz bende sizin haftanizdaym ve az iş yapayim ve ya ayakta kalayım uzun süre kasiklarm kas katı oluyo bir kaç gün de sürüyor resmen adım atmak eğilip kalkmak ayakta durmak güç oluyor benim ikinci gebelik sizin kaçıncı?
Merve1504 Svcncmrnz evet şuan benimde öyle karın altım taş gibi acı oluyor bende korkmuştum birşey mi var diye