iremugurluoglu Kızlar selammm. Bende güncel durum son 17 gün henüz bi ağrım sancım yok. Sizde durumlar nasılll ? Uygulamada yazan günden kaç gün önce veya sonra doğurdunuz ? Yorumlarınızı merakla bekliyorummm 😍
SimgeTuna iremugurluoglu Benim de son 18 gün canım dün çatı muayenemi oldum normal doğum gözüküyor dün doktorumuz da daha gelmiyor dedi ağrım sancım yok bekliyorum😄