Şimdi kızlar ben ikili tarama yaptırdım özel hastanede. 4 tüp kan 1 idrar aldılar hepsinin sonucu ertesi gün e nabıza düştü fakat doktorum dedi ki sonucun için on gün sonra ara ozaman çıkar. Ultrasonda baktığında da hiçbir problem görmediğini herşey yolunda olduğunu söyledi her türlü şeyine baktı 30 dk kadar 4d ultrasonla baktı uzun bir süre bir sorun yok dedi şükür 🙏ama ben şunu merak ediyorum sizlere sorum şu. On gün sonra sonucun çıkar dediği şey verdiğim kanlar mı yoksa başka bişey mi?