Arkadaşlar merhaba Avicenna Ataşehir hastanesi Tülin hanıma giden var mı? Çok tatlı bir hanımefendiye benziyor yine de sizden de yorum fikir almak istiyorum☺️ Memnun musunuz ve doğum yapan var mı Tülin hanımda normal doğuma teşvik eden bir doktor diye internetten yorum okudum genelde yorumları da güzel ama yine bir sizden de öneri almak istedim muayene zamanları nasıldır? Doğum sürecinde nasıldır özellikle doğum ve doğumdan sonrası da en az doğuma kadar olan süreç kadar önemli bir dönem Tülin hanıma giden kontrolünde doğum yapan ve bilgisi olanlar yazabilir mi?