Kızlar dünden beri bir bel ve kasık ağrım tabi uzaninca biraz geçiyor gibi oturduğum da ayaktayken yine aynı ağrı karnında öyle kasilmam falan da yok ama doğum ile ilgili değildir demi 31. Haftamdayim doktora da erken randevu bulamadım çok fena belim ara ara kasıklarım ağrıyor sadece