Kızlar ilk gebeliğim 36+6 haftamdayım. Belim ve bacaklarım ağrıyor sızlıyor, bebişte maşallah hareketli karnımda hafif ağrı var ama hareketinden mi kaynaklı bilemedim. Doğum sancısı olabilir mi bu ? Dayanılmayacak bir ağrım yok. Doğum sancısı nasıl oluyor ?