Anneeeem 34 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. Kendimi iyi hissediyordum ama dün minikler biraz korkuttu Kahverengi lekelenmem oldu. Hemen doktorum çağırdı muayene etti çok şükür nişan değilmiş kanama da yokmuş rahim ağzı da kapalıymış. Nst de hafif sancı çıktı. Doktorum garanti olsun diye ciğer geliştirici iğne yaptı. İki dozda bugün olacağım. İnşallah 36 dan önce gelmezler 😌