Merve234 canım belki erken doğum belirtusidir belki dotkor iğne felan verir benimde kasik ağrım vardı ilk gebelikte 5. Ayda olmuştu dört iğne vermişti hafta da bir vurulmustum geçmişti bunda da mesela kasiklarm kas katı şuanda az iş yapayim kasıklarım tutuluyor ağrıyor resmen