Meleka1 Kızlar merhaba şuanda 22+1im ay olarak kaç aylık olmuş oluyorum. Ben hesaplıyorum ama çevremdekiler bazı aylar 4 buçuk hafta çekiyor diyorlar sizce kaç aylık gebeyim?
aylinpalaa Meleka1 6.aydan gün alıyorsun canım yani 6. Ayın içindesin hala kafan karışıksa bir tablo atayım
Sbm050421 Meleka1 6. Ayda oluyorsunuz , kolayı var bütün annebebek sayfaları paylaşıyor tablosunu , happymom instagram hesabında da paylaşmıştı hatta 😇 bende oradan takip ediyorum ☺️ 17+5 im 18 de 5. Aya giriş yapmış bulunacağız inşallahhh 🥰🥰
Veraleyl aylinpalaa Bu doğru değil buna göre hesaplarsak 10 aylık dogum yapıyoruz çünkü haftamız girdigimiz ayı gösteriyor. 35te 9 aylık olsak 40ta 10aya girmiş oluyoruz ve 42 haftalik filan doğum yapanlar 10bucuk aylık nerdeyse 11 aylık oluyor.
gulsah_12 aylinpalaa bazı tablolardada farklı yazıyor gercekdne bu hesaplamayı bi türlü çözemedim 19 haftalığım burda 5ayda gözüküyor diğer tablodada 4ay 13 gunluk falan yazıyor
Senemturan aylinpalaa bu tablo dogru doktorumda bana bu sekilde soylemisti suan 27+1im 7 aya girdim happy momda da ayni sekilde 3 trimester gosteriyor
aylinpalaa Veraleyl zaten 10 aylık doğum yapılıyor 9 ay 10günlük bir gebelik süreci geçiriyoruz 10. Ayın içinde doğum yapmış oluyoruz
aylinpalaa Veraleyl 40 haftalık sürecimiz 9 ay 10 güne geliyor 36-37-38de de doğum yapanlar oluyor 9. Ayı doldurmamış oluyorlar? Her doğum kendine özel 9 ay 10 gün yani 40 hafta ortalama verilen gebelik süreci. Herkes bu tabloyu paylaşıyor demek ki doğruluk payı var?
Veraleyl aylinpalaa 9 ay 10 günlük süreç 10. Ayın içinde oluyor doğru ama 9. Aya giriyoruz ve 10. Aydan gün alıyoruz 9 ay 10 gün bu oluyor. Ama sizin hesaplamalariniza göre 35. Hafta da 9. Aya giriyorsak 40. Haftada 10. Aya giriyoruz ve 11den gün alıyoruz. Gebeliginizin basından beri 280 günü 30 ar 30 ar hesaplarsanız görürsünüz. 1 ay 30 gün sürüyor ya
Veraleyl aylinpalaa hayır herkes bu tabloyu paylaşmıyor bikac tablo var herkes içinden seçtiği birini paylaşıyor. Evet tabi ki 36 37 de doğum yapanlar 9. Ayı doldurmuyor. Gebeliginizin basından beri 280 günü 30 ar 30 ar hesaplarsanız görürsünüz.
aylinpalaa Veraleyl happymomun instagram hesabına girerseniz neyi paylaştığını görürsünüz, iyi günler :)
Burcukose Meleka1 ben de 2 gün önce gittim doktora 16+ 3 sun dedi bu hafta bitince 4 ayın bitmiş oluyor 5 inci ayını doldurmaya başlayacaksın artık dedi
aylinpalaa gulsah_12 4 ay 13 günlük doğru ama 13 günü 5.aydan almış oluyorsunuz yani 5.ayın içinde oluyorsunuz demek bu☺️ Ben soranlara 5 aylığım diyip geçiyorum 18+2yim 🙂
Veraleyl aylinpalaa siz 25 yaşına girip 26 dan gün alınca 26 yaşındayım mı diyorsunuz saçma biraz düşünseniz yanlış olduğunu anlarsiniz