Tugbakkcc Arkadaşlar 28+4 deyim şuan protein kaçağı var doktor belki haftaya yatış yaparız dedi benim gibi durumda olan Var mı çok korkuyorum erken doğum yapmaktan bebeğime zarar gelmesinden
holly Tugbakkcc yengemde de olmustu biraz erken doğum yaptı. Haftasını bilmiyorum çok uzun zaman oldu Şmdi 12 yaşında oğlu büyüdü . İnşallah sağlıkla alırsın kucağına 💕
K_k1905 Tugbakkcc bir tanıdık da bu yüzden erken dogum yaptı bebek de bir sıkıntı olmadı içinizi ferah tuttun rabbimin izni ile hiç birşey Olmaz evladınıza