Herkese merhaba pazartesi regl inin 5 gün geçmesi üzerine idrar testi yaptım pozitif çıktı sonrasında kan verdim beta 23.36 çıktı sağlık ocağında düşük 2 gün sonra tekrar ver dediler bugün verdim malesef yükselmemis 26.65 çıktı kimyasal gebelikmi yaşıyorum yoksa dış gebelikmi bilgisi olanlar lütfen yazabilirmi