nahidesanverdi91 Merhaba 33.haftalik hamileyim ve vücudumda kaşıntı var ve geceleri uyuyamiyorum aranızda böyle birşeyle karşılaşan varmı acaba
esinnnnn1 nahidesanverdi91 benimde öyleydi uyutmuyordu beni . Safra asitleri testi yapıldı ve malesefki koleztaz çıktı ( gebelik hastalığı ) ilaç kullandım kaşıntılarım baya btti çok şükür değerde düştü. Bu durumu doktorunuzla konuşun bebek için çok sıkıntıli bir durum bu riskli