Hilal___26 Kızlar 3 gündür kanamam oluyor kahverengi kaygan ne agri var ne sancı açılmam da gergin yarım santim oluyor doktor rahim ağzın dar diyor hastaneye yatış mi yapayım kendi agrilari mi daha beklemeli miyim