bsnrd valla canım kimi diyor ki gebeyken boyama doğum olunca boya kimi diyor ki emzirirken boyama 6 ay sonra boya şaştık iyice. Şundan eminim gebeyken 4 ay sonra boyayan boyuyor organik/bitkisel boya ile ben gebeyim 36da boyayacağım gratisten bir boya aldım organik onla. Bence önce dr sor sonra boya organik boya ile bence bir sorun olmaz ama sen yinede sor 🤗