Kızlar merhaba, ıkıncı gebelıgım ama ilkinde yaşamadığım bır durum var. Yürüyünce, biraz hareket etsem hemen karnım sertleşiyor. Dınlenınce gecıyor. Sancım felan hıc yok bir kaç gündür bu durumdayım. Kontrolüm haftaya bu durumu yaşayan var mı aranızda ? 30 haftalığım suan