Cemoss46 Ah canım, cok iyi anlıyorum seni ben mutfağa her girdiğimde halıya kaç kere kustugumu sayamadım o mutfak ve buzdolabı kokusu aman Allahım, yattıgım yerden asla kalkamadım. Doktorum sabah Prilam gece yatarken de Zofer iç ya da tam tersi sabah Zofer gece Prilam iç geçmiyorsa dedi, mide boş oldugunda daha da kötü oluyoruz. Bu yüzden en kötü salatalık peynir yiyordum tabağı önüme koyup yavaş yavaş. 17 haftam bitecek çok şükür azaldı arada yine vuruyor mesela bugün kafamı kaldıramıcak gibiyim, ama geçecek inşallah 🙏🏻🥺