Ozlemisak Kızlar detaylı ultrasondan sonra bebeğinizin cinsiyeti kesinleşti mi yoksa değişen var mı ?
Zma Ozlemisak 12+3 de kız dendi .emin olamadım çok erken dedim .sonra dedtaykiya giridm o da kız dedi
derya-01 Ozlemisak bana 17 de kiz bebek deildi 20 haftada cikinti var dedi erkek dedi detayliya 18 inde gorecem bakalim artik
Ozlemisak ayseenur eylul09__ Kızlar doktordan şimdi geldim ultrason resmini Atacam ama nasıl atılıyor ki buraya Kizilkafaa Zma haklisinesracim Elvanguzel
Ozlemisak Ozlemisak Ultrason görüntüsünden anlayanlar yorumlasın 💋❤️🌸 ayseenur eylul09__ Kizilkafaa Zma haklisinesracim Elvanguzel derya-01
haklisinesracim Net göründüyse değişmez ama erkek gibi kız gibi ya da kordon geçişi olan ultrasonlarda değişme olabiliyor. Mesela çıkıntı var evet ama kordon geçişi de var birbirine giriyor
Elvanguzel Annelk1 ben yaşadım küçük kardeşimin darbesi sonucu 2 3 gün hastanede gözetim altında yattım kanama temizlendi tekrar olmadı çok şükür
Elvanguzel Bende yerimi alıyorum bu ay sonunda detaylıya gireceğim 15+3 de erkek dendi şu anda 16+4 üm🥰
Elvanguzel Ozlemisak erkek gibi hissediyorum ama kıza benzettim hayırlısı olsun inşallah ne zaman belli olacak cinsiyet
haklisinesracim ayseenur kız bebis benim 3 sene önce kızımda verdikleri ultrasona benziyor aynı bacak arasinda vajina net görünmüş