Nurrrrrrr Kızlar dün doktor kontrolüm vardı çok şükür kızım iyi doktor doğumu kolaylaştırması için bir jel verdi ayrıca ne yapabilirim yürüyüş ?squat ?
Edaaaaa Nurrrrrrr ne jeli cnm bnde hftya bslicam comelmk ck fydalyms dye okumstm mrdiwen inip ckmak yuruys iliski flan hurma
Leylayz Nurrrrrrr https://resimyukle.io/g/tpexFpKDhC merhaba canım ben birkaç gün önce Pierre Cardin den aldım ancak henüz tam düzenlemedik, kaliteli ve güzeldi ben çok beğenerek aldım, mağazada çekilmiş fotoğrafı bu
yagmurrdefne Merhaba ben de 36+5 im normal doğum kolaylastirmak için birşeyler yapmak istiyorum ama daha erken mi acaba
Nurrrrrrr yagmurrdefne merhaba doktor baslayabilirsin dedi bana sen yine de bir doktoruna danisip başla istersen canım
Nurrrrrrr Edaaaaa natalis diye bir jel canım şırınga içinde hepsini rahim içine bosaltiyorsun açılmayı kolaylaştırıyor birde doğum sırasında kullanılan varmış
Nulu Canım 36 daha erken değilmi? Yürüyüş tabiki yap ama 37 yi bekle derim ben ondan sonra merdiven inip çıkmaya başla sqat bildiğimiz çömelme zaten bol bol yap 😄 sonra hurma yemeye başlayabilirsin. Bende 36+3 üm biraz daha büyüsün başliycam inşallah. Pilates topun varsa üstüne oturup kalçanla daireler çiz ve en önemlisi pelvik egzersizi netten bi gir orda tarif ediyorlar nasıl yapıldığını
Nurrrrrrr Nulu ya doktorum başla dediği için bende bir araştırma yapiym dedim pelvik egzersizi yapıyorum ama ağrı hissediyorum yaptıktan sonra yaparken de acaba normal mi hiç bilmiyorum
Nulu Nurrrrrrr bi doktoruna danış normalde ağrı yapmaması lazım 🤔 acaba aşağı yerleşti ondan mı? En iyisi doktora sormak ben hiç ağrı hissetmiyorum yaparken