nmtock41 kasılma , sancı nasıl oluyor ?, su gelmesi? illa doğum vakti gelince suyun gelmesi gerekiyor mu mesela .. Bir de 2 3 kez karnım sertleşti bebek sanki bi yere toplanıyor sert oluyor bu neden olur ? bu haftada normal mi?
Deniz2961 nmtock41 surekli ve uzun sürüyorsa doktra gidin bebeğin bir yerde toplanması sertleşmesi kasılma imis
Belacivciv nmtock41 Karın sertleşmesi düzensizse normal kendini doğuma hazırlıyor. Ama düzenli bi şekilde oluyorsa doktora gidin. Sancı, regl sancısının giderek şiddetleneni, belden kasıklardan aynı anda vuruyor😅 İlla su gelmesi gerekmiyor benim hastane patlattılar suyumu mesela
nmtock41 Deniz2961 uzun sürmüyor 1 dk sert kalıyor yukarı göbeğime toplanıyor bide 3. ye oldu 2 gündür .. bende okudum burda bi kaç postta ama neden olur ki böyle
Hllglc nmtock41 Yalancı kasılma deniyor buna. Rahim kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyor. 30 dan sonra daha da artıyor sertleşmeler. Ama mutlaka doktorunuza belirtin. Erken mi yoksa normal seyrinde mi doktorunuz karar verir.
nmtock41 Belacivciv o kadar tecrübesizim ki … düzensiz bi sertlik oluyor 🙏🏼 en son 20 sene önce kardeşim doğarken annemi hatırlıyorum 3 gün evde sancı çekti ama suyu geldi mi ne oldu hiç hatırlatmıyorum :) siz normal doğum mu yaptınız? sezeryan mıydı ?
Sadriye35 Belacivciv düzenli derken nasıl mesela günde kaç kere olursa düzenli olur ya da 1 saat içinde 4 5 kere gibi olursa mi düzenli sayılır karın sertleşmesi
Belacivciv nmtock41 Nişanım geldi sonra sancılarım başladı, 15 saatin sonunda 3 cm falandı öyle hastaneye gittim epidural istedim. Açılma ilerlesin diye patlattılar suyu da
Belacivciv Sadriye35 Bana doktorum şöyle demişti, sertleşiyor yaklaşık bir dakika öyle kalıp düzeliyor sonra 5 veya 10 dakika da bir tekrar aynı şekilde oluyorsa bu düzenli bir kasılmadır ve bakılmaso gerekiyor. Yoksa gün içinde düzensiz olarak son haftalara doğru çok olmuştu benim de
Sadriye35 nmtock41 Karın sertlesmesi bende de var canım benim de ilk gebeligim setlesme yeni başladı ama çok korkyorum zaten çok zor bir hamilelik geçiriyorum serklajliyim iki hafta önce oldum seninle aynı haftadayiz doktorum bi suru ilaç verdi en son nidicarda başladık ama o sertleşme kasık ağrısı geçmiyor bende umarım masum bir yalancı sancıdir böyle düşünmek istiyorum
nmtock41 Sadriye35 inşallah öyledir yine de ihmal etmemek lazım demek ki ben de doktoruma zırt pırt gitmek istemiyorum napsam bilemedim
NeseA Vallah can bende 28+2 haftalik gebeyim benimde aynı öyle gün içinde kaç kere kasiliyor kaşıklarım ağrıyor. Benim dördüncü gebelik ondandır dedim:) cuma günü randevum var doktora soylucem
nmtock41 NeseA aynı benimde öyle , bi kaç gün takip edeyim de korkulacak bişey değildir heralde siz sorun bana da haber verin olur mu :)?
nmtock41 Belacivciv benim ki bugün 4 kere oldu dün akşam yürüyüş yaparken olmuştu ama 1 dk bile sürümüyor düzensiz sanırım o dediğiniz yalancıdan benimki öyle düşüneyim de bir iki gün kontrol edeyim düzelmezse bi gidecem artık
NeseA nmtock41 can benim dördüncü gebelik normal geliyor bana bebek büyüyor. Ama yinede sorucam söylerim sana