omur2022 hayır folik asit günlük olarak fazlası idrar ile atılan bir vitamindir. Kan değerlerinde yüksek çıkması vücudunuzda çok olduğu anlamına gelmez. Bebek gelişiminde de fazlaca kullandığı için ve siz de idrardan zaten attığınız için dışarıdan düzenli olarak almanız gereken bir takviyedir. Doktorunuz bırakın demeden sakın bırakmayın