Ebrugy Kızlar bugün sabah kulak çınlaması sersemlik iştahsızlık oluyor bende sizde de oluyor mu napmam gerekiyor
Deletedmom7373700 Ebrugy benim de bazen çok çınlıyor neden bilmiyorum sonra kendiliğinden geçiyor iştahsızlık içinde yapacak bişey yok maalesef normal süreçler 🤷🏻♀️