Demetyvss
Kızlar ya geven hafta pazartesi sezeryan oldum. Ilk 3 gün kabızlık sorunu yaşadım sonra ishal oldum. 4 gündür kötü derecede ishalim ne yaptiysam fayda bulamadım. Doktorum kullandığım antibiyotik den olduğunu söyledi. Ismi sef 500 mg. Benim gibi olan var mı ? Ne yapmam lazim